Planering

januari 27, 2009

Måndag: Skola 10.30-11.00, 12.50-13.30. Pluggade jag till diabetesprov och försökte mig på etikuppgiften, som inte gick nåt vidare

Tisdag: Skola 8.10-11.45. Har skrivit svenskainlämningen, och pluggat diabetes

Onsdag: Skola 10.00-16.10. ETIK, ETIK, ETIK! gahhhh..

Torsdag: Skola 9.40-15.40 (förhoppningsvis får vi sluta 14 för att våran lärare ska till sin stuga!) Plugga en annan uppgift i etik, plugga det sista till diabetesprovet. Börja på arbetsmiljöinlämningen.

Fredag: Skola 8.10-14.45. Kanske arbetsmiljöinlämning, eller svenskaredovisningen (när ska jag hinna göra klart den!?), ungdomssamling, tidig hemgång=SOVAA!

Lördag: Josef och Hanna kommer, lattja med de!

Söndag: Kyrkan, SOVAA!

Och när ska jag hinna göra klart proven jag har att ta igen från ettan? Läraren tjatar….

Mycket fritid? Och ni som säger att det är soft på OP kan vara tysta för resten av era liv! haha..

Smek /N.

Kommentera

