Here we gooo!

februari 5, 2009

Imorgon gäller det. Då åker jag till Habo och lämnar mina skidor och min packning i bussen. Bussen som på lördagmorgonen börjar sin resa mot: TRYSIL! :D

Ska bli så himla skönt, swisha fram i backarna, dricka varm choklad i strålande sol och ragga norrmän. Avundsjuk?

Får väl ta med mig lite plugg, inte för att jag tror att jag kommer läsa så mycket men det ser ju bra ut i allafall haha..

Så, inte för att jag har varit så aktiv det senaste men ändå, hörs om en och en halv vecka ungefär!

Och ja, förresten; skriver jag inget innan alla hjärtans dag så; Happy Valentine! Ni är guldklimpar allihopa, kom ihåg det :)

Blessings /N.

Kommentera

